Onze klachtenprocedure
Is er een klacht dan is dit de route :
Mondeling aangeven bij de leiding of bij iemand van het begeleidende team dat je graag iets wilt melden. Er zal dan een gesprek (laag drempelig ) plaatsvinden waar in wij uw klacht serieus met u zullen bespreken en de oplossingen ook met u gaan bespreken.
Binnen zes weken gaan we weer met u in gesprek om te bespreken of alles naar wens is opgelost, en hoe het eventueel nog anders kan of moet. Vind u bovenstaande lastig dan mag het ook per mail: info@ithuske.nl
Er zal dan een gesprek (laagdrempelig ) plaatsvinden waar in u jou klacht serieus met jou zullen bespreken en de oplossingen ook met u gaan bespreken. Binnen zes weken gaan we weer met u in gesprek om te bespreken of alles naar wens is opgelost, en hoe het eventueel nog anders kan of moet.
Komen we er niet uit dan kunnen we een neutrale bemiddeling aan vragen via MKA Zorg
Vertrouwenspersoon is Ebelien Beiboer.
Omdat de hulpverlening onder de WMO valt kan ook gebruik gemaakt worden van het klachtrecht van de WMO.